تاسیس اولین شرکت مشاور سرمایه‌گذاری ایران

شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آرمان آتی (سهامی خاص) با شماره ثبت 397632 و شناسه ملی 10320484352 در سال 1389  به‌عنوان نخستین شرکت مشاور سرمایه‌گذاری کشور تأسیس شد.

 

شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی
شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی

تاسیس شرکت خدمات بازار سرمایه آرمان آتی

شرکت سهامی خاص گروه خدمات بازار سرمايه آرمان آتی ان درتاريخ 1398/12/24 به شماره ثبت ۵۵۶۰۶۳ به شناسه ملی ۱۴۰۰۹۰۵۲۵۳۷ برای گسترش ارائه خدمات مرتبط با حوزه سرمایه گذاری تاسیس گردید.

تاسیس شرکت سبدگردان آرمان آتی

تاسیس شرکت سبدگردانی آرمان آتی در سال 1401 به عنوان یکی دیگر از شرکتهای گروه آرمان آتی برای ارائه هرچه بهتر خدمات سبدگردانی اختصاصی به سرمایه گذاران 

شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی
شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی

تاسیس شرکت کارگزاری برخط بیمه آرامش آتی آرمان

بیمه یکی از محصولات مالی مهم شناخته شده که امروزه در دنیا نقش مهمی را در رفع نگرانی اقشار جامعه و حمایت از آنان ایفا می نماید ، شرکت کارگزاری بیمه برخط آرامش آتی آرمان به عنوان چهارمین شرکت از گروه خدمات آرمان آتی در سال 1401 تاسیس گردید.

چشم انداز آرمان آتی

در شرایطی که هرروز شاهد افزایش نیاز جوامع به استفاده هوشمندانه از خدمات هستیم، چشم‌انداز  آرمان آتی دستیابی به جایگاه نخست صنعت، از طریق ارائه محصولات و خدمات مالی متمایز و باکیفیت، در حوزه مشاوره و مدیریت سرمایه است.

در این راستا ارتقاء سطح علمی شرکت، جلب رضایت مشتریان، نوآوری در ارائه خدمات و تلاش در پایبندی به اصول اخلاق حرفه‌ای را سرلوحه فعالیت خود قرارداده ایم.

شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی

مأموریت آرمان آتی

مأموریت ما، افزایش ثروت و سطح کیفی زندگی مشتریان حقیقی و حقوقی، از طریق ارائه خدمات مشاوره‌ای درزمینه‌های مختلف اقتصادی و مالی با رویکردی علمی و نوین است.

آرمان آتی، آتیه نگری و پیشتازی

موسس اولین شرکت مشاور سرمایه گذاری ایران

موسس اولین صندوق سرمایه گذاری جسورانه ایران

موسس اولین صندوق سرمایه گذاری پروژه ایران

موسس اولین صندوق قابل معامله درآمد ثابت ایران

اولین نهاد مالی دارای کارگزاری برخط بیمه در کشور