دغدغه بسیاری از افرادی که حاصل یک عمر تلاش خود را جمع کرده‌اند، پیدا کردن یک راه مناسب برای بهترین سرمایه گذاری است. در واقع آن‌ها می‌خواهند پول خود را  در مسیر درستی برای سرمایه‌گذاری قرار دهند تا نه تنها آن را از دست ندهند، بلکه سودی بیشتر در مقایسه با سپرده‌گذاری در بانک به‌دست آورند.

اگر جزو این دسته از افراد هستید یا می‌خواهید بدانید چرا سبدگردانی با 100 میلیون تومان بهترین فرصت سرمایه‌گذاری برای این مقدار بودجه است، تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

انواع فرصت‌های سرمایه گذاری برای بودجه 100 میلیون تومان

اجازه دهید ببینیم به‌عنوان فردی با این مبلغ سرمایه چه راهکارهایی پیش روی شما برای سرمایه گذاری قرار دارد و با چه خطراتی مواجه خواهید شد.

سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال

تب داغ کریپتوکارنسی همه را گرفته است. پیر و جوان با هر مبلغ سرمایه‌ای که دارند بدون تعلل و گاهی حتی بدون دانش، وارد این بازار می‌شوند. اما متاسفانه این شمشیر دولبه که اکثرا لبه ضرر آن گردن افراد را می‌زند، بهشتی نیست که همه برای خود متصور شدند.

منظور ما نبود پتانسیل سوددهی بازار ارزهای دیجیتال نیست؛ بلکه می‌گوییم نوسان‌های شدید این بازار برای افرادی که اطلاعات تکنیکال یا فاندامنتال قوی ندارند چیزی جز سردرد نمی‌آورد.

این بازار نیز مانند هر بازار دیگری نیاز به تخصص، دانش و مهم‌تر از همه هوش عاطفی بالا و توانایی کنترل هیجانات بالا دارد که اگر یکی از آن‌ها را نداشته باشید، نمی‌توانید سرمایه خود را  مدیریت کنید و فقط ضرر خواهید کرد.

پس بازار کریپتوکارنسی به دلیل نوسانات بالا، نبود متخصصانی که بتوانید مدیریت سرمایه خود را به آن‌ها بسپارید و مهم‌تر از همه غیرقابل پیش‌بینی بودن همه چیز آن، غیرقابل توصیه است.

خرید و فروش دلار، طلا و هر نوع دارایی دیگر

یکی دیگر از تصمیم‌هایی که افراد با بودجه 100 میلیون تومان ممکن است بگیرند، خرید و فروش دلار و باقی دارایی ها است.

ما باید بپذیریم در کشوری زندگی می‌کنیم که بسیاری از مسائل اقتصادی آن وابسته به جریان‌های سیاسی است. به‌عبارت دیگر کوچکترین خبری در مورد برجام یا حتی روابط با کشورهای غربی، می‌تواند قیمت دلار، خودرو و مایحتاج روزمره افراد را تغییر دهد.

بنابراین با آن‌که چنین روش‌های سرمایه گذاری امن به نظر می‌رسند، اما مقدار سوددهی آن‌ها مشخص نیست. گاهی ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا شما حداقل شاهد افزایش سرمایه خود باشید. البته اگر این وسط ضرر نکنید.

راه‌اندازی کسب‌وکار

قبول کنیم در چنین شرایط اقتصادی راه‌اندازی یک کسب‌وکار با بودجه 100 میلیون تومان مانند وارد شدن به دنیایی از کوسه‌ها و شنا کردن در آب‌های خطرناک است.

شما بودجه خود را وارد حوزه‌ای خواهید کرد که تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشورمان قرار خواهد داشت. همچنین کاهش روزبه‌روز بیشتر قدرت خرید مردم، بدون شک کسب‌وکار شما را نیز تحت شعاع قرار می‌دهد.

شاید با این روش روی بودجه خود و نحوه خرج آن کنترل داشته باشید. حتی با توجه به تجربه‌های گذشته خود بهترین تصمیم را برای کسب‌وکار خود بگیرید. اما امان از شب و روزهایی که باید نگران هزینه‌های روزانه خود باشید. حتی تصور این موضوع که مواد خامی را یک هفته بعد باید با قیمت بالاتر بگیرید، خوشایند نیست.

سبدگردانی اختصاصی

سبدگردانی با 100 میلیون تومان، شاید بهترین فرصت سرمایه گذاری برای افراد با این مقدار بودجه باشد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر نیست.

ولی اگر شما با مشاوران آرمان آتی صحبت کنید، چنین شرایطی را برای شما فراهم می‌کنند. اما چرا این روش را توصیه می‌کنیم؟

مگر سبدگردانی از نوسانات بازار در امان است؟ ضرر ندارد؟ قبول داریم در امان نیست، ضرر هم متوجه آن خواهد شد. اما سبدگردان با دانش، تخصص و تجربه خود در برابر این نوسان‌ها واکنش متقابل و اصولی نشان می‌دهد با توجه به کنترل هیجانات و مدیریت صحیح سرمایه، سرمایه شما را از ضررها در امان نگه می‌دارد.

همچنین خواندن این مطلب را نیز از دست ندهید: سبدگردانی اختصاصی چیست؟

سبد گردانی آرمان آتی

از طرفی تیم آرمان آتی برای سبدگردانی با 100 میلیون هیچ تفاوتی با طرح‌های دیگر خود قائل نمی‌شود. تمام روش‌هایی که در بالا توضیح دادیم شما را با ریسک‌هایی مواجه می‌کنند که شاید برای برخورد با آن‌ها آمادگی یا تجربه کافی نداشته باشید.

هیچ‌کس دوست ندارد روزانه صد مرتبه کیف پول ارز دیجیتال خود را بررسی کند و دائما با حساب و کتاب ببیند چقدر سود یا ضرر کرده است و نداند بفروشد یا بدتر در شرایط نادرست، مجددا خرید کند.

هیچ‌کس دوست ندارد دلار بخرد و بفروشد و ناگهان با یک توافق سیاسی سرمایه خود را کسر شده ببیند و شک نداریم شما هم دوست ندارید کسب‌وکاری راه بیاندازید تا منتظر مشتری بنشینید و شاید در میانه راه احساس ناامیدی کنید و دست از پا درازتر ندانید حالا چطور مسیر را ادامه دهید.

پس اگر سبدگردانی با 100 میلیون تومان، بهترین فرصت سرمایه گذاری با چنین بودجه‌ای است، شاید سوالات دیگری نیز داشته باشید. از جمله:

چرا باید به آرمان آتی اعتماد کنیم؟

مهم‌تر از هر چیزی آرمان آتی یک سبدگردان دارای مجوز است. به‌عبارت دیگر تخصص و دانش این تیم تایید و اثبات شده است.

این شرکت موسس اولین صندوق‌های جسورانه کشور بوده و مشتری‌مداری و محافظت از سرمایه سرمایه‌گذاران را در اولویت کار خود قرار داده است. خدمات سبدگردانی با سرمایه کم آرمان آتی به هر قشری اجازه می‌دهد از سود سرمایه خود لذت ببرد.

حداقل مبلغ سبدگردانی چقدر است؟

هر شرکتی تعریف خاصی از عرف سبدگردانی یا تعیین حداقل مبلغ سبدگردانی دارد. بعضی از شرکت‌ها مبالغ زیر چند میلیارد تومان را قبول نمی‌کنند. اما آرمان آتی شرایط سبدگردانی با 100 میلیون تومان را فراهم کرده است تا افراد با بودجه کم نیز بتوانند از مزیت‌های این روش تضمین‌شده بهره ببرند.

از طرف دیگر باید دقت کنید که اگر مشکل بودجه ندارید، خود شما با توجه به مقدار ریسک‌پذیری و سودی که می‌خواهید به‌دست آورید حداقل مبلغ را تعیین خواهید کرد.

سخن نهایی

سرمایه‌گذاران در هر کشوری به دو دسته تقسیم می‌شوند: افرادی که سرمایه‌ مشخصی دارند ولی تخصص و دانش لازم برای استفاده از آن را ندارند و دسته دیگر را کسانی تشکیل می‌دهند که می‌دانند چطور پول خود را مدیریت کنند.

بازارهای مالی وسعت، ریسک و خطراتی دارند که اگر متوجه آن‌ها نباشید ضررهای هنگفتی خواهید کرد. با توجه به نکاتی که در بالا مطرح کردیم سبدگردانی با 100 میلیون تومان یا هر مقدار بودجه دیگر، بهترین راه برای محافظت از سرمایه شما با یک سود تضمین‌شده است. فقط باید سرمایه خود را به یک سبدگردان دارای مجوز مانند آرمان آتی بسپارید تا از نتیجه مثبت کار مطمئن باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *