شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی

در مقابل تورم!

صندوق سرمایه گذاری مشترک سبحان

اگر قصد حفظ ارزش سرمایه‌ خود در برابر تورم را داشته و به سودآوری از طریق ریسکی عاقلانه و متوسط  معتقدید؛ صندوق مشترک سبحان یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری  برای شما است. این صندوق از سال 1392 آغاز به فعالیت نموده و سرمایه‌گذاری بر این صندوق به‌صورت صدور و ابطال انجام می‌گیرد.

نحوه سرمایه گذاری

سرمایه‌گذاری در صندوق مشترک سبحان به صورت صدور و ابطال واحد سرمایه‌گذاری صورت می‌گیرد. برای ثبت‌نام به صورت غیرحضوری می‌توان با مراجعه به وبسایت صندوق‌ها اقدام به ثبت نام نمود.

جهت ثبت‌نام؛ پس از ورود به حساب کاربری، وجه مورد نظر برای سرمایه‌گذاری را از طریق درگاه آنلاین با کارت های عضو شبکه شتاب و یا از طریق شعب بانکی به حساب صندوق واریز نموده و فیش واریزی خود را بارگذاری نمایید؛ سپس درخواست صدور واحد سرمایه گذاری خود را ثبت نمایید.

ریسک صندوق های در سهام چقدر است؟

از آن‌جا که صندوق‌های در سهام عمده دارایی‌های خود را بر اوراق بهادار و بازار سهام سرمایه‌گذاری می‌کنند و باقیمانده نیز به اختیار و تحلیل مدیر صندوق در:

سهام، اوراق مشارکت، سپرده بانکی و یا سایر اوراق بهادار با درآمد ثابت سرمایه‌گذاری می‌شود. نسبت به دیگر صندوق‌ها بیشترین ریسک و درعین‌حال بیشترین سودآوری را دارد و مناسب افراد ریسک‌پذیری است که برای سود بیشتر حاضر به ریسک بر سرمایه خود هستند.

ترکیب دارایی صندوق

نحوه کسب سود

 پس از صدور واحدهای صندوق مبلغ هر واحد بر اساس نوسانات سهم‌های پرتفوی صندوق تغییر کرده و ما به التفاوت مبلغ صدور و ارزش فعلی هر واحد صندوق سود یا زیان شما خواهد بود.

نام بانک
نام شعبه
شماره حساب
شماره شبا
بانک پاسارگاد
پارک ساعی
3498100151465491
IR050570034981015146549101

مرکز تماس و پشتیبانی