شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی

معرفی صندوق

اگر می‌خواهید ارزش سرمایه‌تان را در برابر تورم حفظ نمایید و معتقد هستید که ریسک عاقلانه برایتان سودآور خواهد بود صندوق سرمایه‌گذاری سبحان یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری است. این صندوق از سال 1392 آغاز به فعالیت نموده است و می توان به صورت صدور و ابطال در آن سرمایه گذاری کرد.

نحوه سرمایه‌گذاری

سرمایه گذاری در صندوق مشترک سبحان به صورت صدور و ابطال واحد سرمایه گذاری صورت می گیرد. می توانید با مراجعه به وبسایت صندوق به صورت غیر حضوری اقدام به ثبت نام نمایید. پس از ورود به حساب کاربری، وجه مورد نظر برای سرمایه گذاری را از طریق درگاه آنلاین با کارت های عضو شبکه شتاب و یا از طریق شعب بانکی به حساب صندوق واریز نموده و فیش واریزی خود را بارگذاری نمایید؛ سپس درخواست صدور واحد سرمایه گذاری خود را ثبت نمایید.

ریسک صندوق های سرمایه‌گذاری در سهام چقدر است؟

صندوق‌های در سهام ازآنجایی‌که %70 از دارایی‌های خود را در سهام سرمایه‌گذاری می‌کنند و %30 باقیمانده نیز به اختیار مدیر صندوق در سهام، اوراق مشارکت، سپرده بانکی و یا سایر اوراق بهادار با درآمد ثابت سرمایه‌گذاری می‌شود. نسبت به دیگر صندوق‌ها بیشترین ریسک و درعین‌حال بیشترین سودآوری را دارد.

ترکیب دارایی صندوق

نحوه کسب سود

 پس از صدور واحدهای صندوق مبلغ هر واحد بر اساس نوسانات سهم‌های پرتفوی صندوق تغییر کرده و مابه التفاوت مبلغ صدور و ارزش فعلی هر واحد صندوق سود یا زیان شما خواهد بود.

نام بانک
نام شعبه
شماره حساب
شماره شبا
دی
یوسف آباد
0204701367003
IR720660000000204701367003‌
شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی

معرفی صندوق

صندوق آرمان سپهر آشنا یک صندوق مختلط قابل معامله است که تحت مدیریت آرمان آتی است. این صندوق در سال 1392 با دریافت مجوز از سازمان بورس ثبت شده است .

ریسک صندوق های سرمایه‌گذاری مختلط چقدر است؟

صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط حداکثر %60 از دارایی خود را در سهام سرمایه‌گذاری می‌کنند و حداقل %40 از دارایی صندوق نیز در اوراق با درآمد ثابت مثل اوراق مشارکت و سپرده‌های بانکی سرمایه‌گذاری می‌شود که این درصد بین اوراق و سهام قابل‌تغییر است. سرمایه‌گذاری در این نوع صندوق‌ها به افراد با سطح ریسک متوسط توصیه می‌شود. چراکه اگر ریسک بازار سهام را یک در نظر بگیریم ریسک این نوع صندوق‌ها 0.6 خواهد بود.

ترکیب دارایی صندوق