شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی

به رنگ سودآوری

صندوق سرمایه گذاری ارزش آفرین گلرنگ

آیا به دنبال یک سرمایه‌گذاری بدون ریسک هستید که سود بیشتری از سپرده‌های بانکی برایتان داشته باشد؟ یک سرمایه‌گذاری که ماه به ماه سود آن به حسابتان واریز شود؟ اگر پاسختان مثبت است صندوق ارزش آفرین گلرنگ یک صندوق سرمایه‌گذاری صدور و ابطالی با درآمد ثابت است که فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده و توانسته سوددهی بسیار بیشتری نسبت به سپرده های بانکی برای سرمایه‌گذاران داشته باشد.

چرا صندوق در آمد ثابت ریسک ندارد؟

صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت یک گزینه جذاب و کم ریسک برای سرمایه‌گذارانی است که از ریسک پذیری پایینی برخوردارند و تمیل چندانی به ریسک بر سرمایه خود ندارند. بیشتر دارایی‌های سرمایه‌گذاران این صندوق در سپرده‌های کم ریسک بانکی و اوراق با درآمد ثابت سرمایه‌گذاری می‌شود. از طرفی، یکی از مزیت‌های آن قابلیت نقد شوندگی بسیار بالاست که سرمایه‌گذاران به راحتی توانایی نقد کردن واحدهای صندوق خود را داشته باشند. به همین دلیل، صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت برای افرادی که پول خود را در بانک نگهداری می‌کنند و از ریسک پذیری پایینی برخوردارند،  یک گزینه جذاب و کم ریسک برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

نحوه سرمایه گذاری در ارزش آفرین گلرنگ

سرمایه گذاری در صندوق ارزش آفرین گلرنگ به صورت صدور واحد سرمایه گذاری صورت می گیرد و در دسته صندوق‌های درآمد ثابت صدور ابطالی قرار می‌گیرد.

 با مراجعه به وبسایت صندوق می‌توانید به صورت غیر حضوری اقدام به ثبت نام نمایید. پس از ورود به حساب کاربری، وجه مورد نظر برای سرمایه گذاری را از طریق درگاه آنلاین با کارت های عضو شبکه شتاب و یا از طریق شعب بانکی به حساب صندوق واریز نموده و فیش واریزی خود را بارگذاری نمایید و سپس درخواست صدور واحد سرمایه گذاری خود را ثبت نمایید.

ترکیب دارایی صندوق

نحوه کسب سود

پس از واریز مبلغ سرمایه‌گذاری، بر اساس نرخ صدور هر واحد، تعدادی واحد سرمایه‌گذاری به نام شما ثبت می‌شود. سپس به نسبت مبلغ سرمایه‌گذاری شما، سود به صورت ماهیانه به حسابی که در اطلاعات کاربری سجام خود تعریف کرده‌اید واریز خواهد گردید.

نام بانک
نام شعبه
شماره حساب
شماره شبا
پاسارگاد
پارک ساعی
349.8100.13802125.1
IR440570034981013802125101

مرکز تماس و پشتیبانی