صندوق های

شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی

سرمایه گذاری

درآمدثابت سهامی نوع دوم جسورانه پروژه مختلط

شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی

پرداخت سود به صورت ماهیانه بیشتر از سود بانکی

یک سرمایه گذاری ایمن و بدون ریسک

golrangfund

صندوق سرمایه گذاری ارزش آفرین گلرنگ

درآمد ثابت

golrangfundw

صندوق ارزش‌آفرین گلرنگ یک صندوق با درآمد ثابت مناسب برای افراد ریسک گریز است که به دنبال سود ماهیانه بدون ریسک اما بیشتر از سودهای بانکی هستند! این صندوق تحت مدیریت آرمان آتی در سال 1395 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار با شماره 11421 ثبت گردیده است و از زمان فعالیت خود تاکنون به‌طور میانگین 25 درصد بازدهی سالیانه داشته است.

ادامه مطلب

یک سرمایه گذاری برای سبقت از تورم

سرمایه گذاری در بورس با حداکثر سوددهی

شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی
werfwwr

صندوق سرمایه گذاری سبحان

در سهام

sobhanw

صندوق در سهام تحت مدیریت آرمان آتی با نام صندوق سرمایه‌گذاری مشترک سبحان مناسب برای سرمایه‌گذارانی است که می‌خواهند از سوددهی بازار بورس جا نمانند و از سرمایه‌شان در برابر تورم محافظت کنند. این صندوق سال 1392 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار با شماره 11149 ثبت گردیده است و از ابتدای فعالیت 1500 درصد بازدهی داشته است .

ادامه مطلب
شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی

سرمایه گذاری در بورس اما با ریسک صفر

یک سرمایه گذاری آسان

Asset 6

صندوق سرمایه گذاری آرمان آتی کوثر

درآمد ثابت

akordw

صندوق آرمان آتی کوثر یکی دیگر از صندوق‌های درآمد ثابت تحت مدیریت آرمان آتی است که از نوع قابل معامله در بازار است. صندوق درآمد ثابت آرمان آتی کوثر سال 1394 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار با شماره 11409 ثبت گردیده است و از زمان فعالیت خود تاکنون به‌طور میانگین 24 درصد بازدهی سالیانه داشته است.

ادامه مطلب

یک سرمایه گذاری با ریسک کنترل شده

ترکیبی از سهام و اوراق بدهی برای کنترل ریسک بازار سهام

شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی
Asset 3

صندوق سرمایه گذاری آرمان سپهر آشنا

مختلط

asamw

صندوق مختلط آرمان سپهر آشنا با نماد 'آسام' یکی از صندوق‌های قابل معامله تحت مدیریت آرمان آتی است که از اول فعالیت بیش از 1000 درصد بازدهی داشته است. این صندوق سال 1392 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار با شماره 11172 ثبت گردیده است. صندوق‌های مختلط برای آن دسته از سرمایه‌گذارانی که ریسک سرمایه‌گذاری در صندوق‌های در سهام برایشان بیش‌ازحد تحمل است و سود صندوق‌های درآمد ثابت برایشان کافی نیست گزینه مناسبی است.

ادامه مطلب
شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی

سرمایه گذاری بر اوراق بدهی

یک سرمایه گذاری با آرامش خیال

Asset 9

صندوق سرمایه گذاری افق آتی

نوع دوم

ofoghw

این صندوق بیشتر مختص افرادی است که به دنبال سودی حداقلی (بیش از سود روزانه بانک) و ریسکی کمتر از صندوق‌های درآمد ثابت هستند. افق آتی نیز همانند دیگر صندوق‌های درآمد ثابت نوع دوم، سرمایه‌گذاری حداکثر 5 درصد در سهام را دارد. قیمت این صندوق با توجه به میزان سرمایه‌گذاری و کسب درآمد افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین افرادی که در افق آتی سرمایه‌گذاری می‌کنند به‌صورت روزشمار و با فروش واحدها می‌توانند سود دریافت کنند.

ادامه مطلب

یک سرمایه گذاری جسورانه

سرمایه گذاری بر کسب و کارهای نوپا

شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی
Asset 4

صندوق سرمایه گذاری یکم آرمان آتی

جسورانه

yekomw

سرمایه‌گذاری جسورانه (Venture Capital) یک مدل سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا و شرکت‌های کوچک با پتانسیل رشد بلندمدت است،این نوع سرمایه‌گذاری منبع بسیار مهمی برای راه‌اندازی کسب‌و‌کارهایی است که کوچک‌تر از آن هستند که بتوانند دسترسی به بازار سرمایه یا بانک‌ها داشته باشند و عمدتاً از ریسک بالا و به‌تبع بازدهی بالایی برای سرمایه‌گذار برخوردارند. صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند که پول سرمایه‌گذارانی که به دنبال بهره‌مندی از کسب‌وکارهای نوپا و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط هستند و پتانسیل رشد بالایی دارند را با ایجاد پرتفوی مدیریت می‌کنند و این نوع از سرمایه‌گذاری‌ها، سرمایه‌گذاری‌هایی با بازده و ریسک بالا محسوب می‌شوند.

ادامه مطلب
شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی

بازارگردانی سهام شرکت شما

یک سرمایه گذاری برای حفظ ارزش سهام

Asset 7

صندوق سرمایه گذاری آرمان اندیش

بازارگردانی

armanandishw

بازار شفاف، کارا و کارآمد برای تأمین نقدینگی‌های خود و عمق بخشیدن به بازار نیاز به رکن بازارگردان دارد. رکن بازارگردانی به سه شکل امکان‌پذیر است، در شکل اول، بازارگردانی روی یک تک سهم صورت می‌پذیرد. در شکل دوم، بازارگردانی به شکل صندوق بازارگردانی در یک صنعت یا چند صنعت و در مجموعه‌ای از سهام روی می‌دهد و در آخرین شکل آن بازارگردانی توسط سهامدار عمده شرکت‌های بورسی یا فرابورسی صورت می‌پذیرد. صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی آرمان اندیش با دریافت مجوز تأسیس از سازمان بورس و اوراق بهادار در تاریخ 1391/06/22 فعالیت خود را آغاز نموده است.

ادامه مطلب

یک سرمایه گذاری برای خلق ارزش​

سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی

شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی
Asset 8

صندوق سرمایه گذاری آرمان پرند مپنا

پروژه

mapnaw

صندوق سرمایه‌گذاری پروژه، ابزاری جهت تأمین مالی از طریق سرمایه یا حقوق صاحبان سهام (Equity) است که با اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار تأسیس‌شده و به جمع‌آوری سرمایه از عموم و تخصیص آن به سرمایه‌گذاری در ساخت و تکمیل پروژه معین اشاره‌شده در امیدنامه و طرح توجیهی صندوق، می‌پردازد. در این نوع صندوق‌ها، سرمایه‌گذاران مستقیماً در منافع حاصل از اجرای پروژه سهیم بوده و موضوع صندوق ساخت و تکمیل پروژه‌ای خاص و سپس پایان یافتن فعالیت صندوق و تقسیم عواید حاصل از اجرای پروژه با توجه به ساختار پیش‌بینی‌شده در طرح توجیهی صندوق است.

ادامه مطلب