شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری آرمان آتی

معرفی صندوق

آیا به دنبال یک سرمایه‌گذاری بدون ریسک هستید که سود بیشتری از سپرده‌های بانکی برایتان داشته باشد؟ یک سرمایه‌گذاری که ماه به ماه سود آن به حسابتان واریز شود؟ اگر پاسختان مثبت است صندوق ارزش آفرین گلرنگ یک صندوق سرمایه‌گذاری صدور و ابطالی با درآمد ثابت است که فعالیت خود را از سال 1395 آغاز نموده و توانسته سوددهی بسیار بیشتری نسبت به سپرده های بانکی داشته باشد.

چرا صندوق در آمد ثابت ریسک ندارد؟

یک صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت مناسب برای افرادی است که ریسک‌پذیری پایینی دارند، چراکه بیشتر دارایی‌های آن در سپرده‌های کم‌ریسک بانکی و اوراق با درآمد ثابت سرمایه‌گذاری می‌گردد. این صندوق‌ها در دوره‌هایی که از قبل تعیین‌شده (ماهانه، ۳ ماه یک‌بار و یا 6 ماه یک‌بار) به سرمایه‌گذاران خود سود پرداخت می‌کنند. قابلیت نقد شوندگی آن‌ها نیز بالاست و به‌راحتی می‌توانید واحدهای صندوق خود را در زمانی کوتاه به پول نقد تبدیل کنید؛ بنابراین برای افراد کم ریسک که پول خود را در بانک نگهداری می‌کنند یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاری با ریسک پایین به شمار می‌روند.

ترکیب دارایی صندوق

نحوه سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در صندوق ارزش آفرین گلرنگ به صورت صدور واحد سرمایه گذاری صورت می گیرد. می توانید با مراجعه به وبسایت صندوق به صورت غیر حضوری اقدام به ثبت نام نمایید. پس از ورود به حساب کاربری، وجه مورد نظر برای سرمایه گذاری را از طریق درگاه آنلاین با کارت های عضو شبکه شتاب و یا از طریق شعب بانکی به حساب صندوق واریز نموده و فیش واریزی خود را بارگذاری نمایید؛ سپس درخواست صدور واحد سرمایه گذاری خود را ثبت نمایید.

نحوه کسب سود

پس از واریز مبلغ سرمایه‌گذاری، بر اساس نرخ صدور هر واحد تعدادی واحد سرمایه‌گذاری به نام شما ثبت می‌شود، سپس به نسبت مبلغ سرمایه گذاری شما سود به صورت ماهیانه به حسابی که در اطلاعات کاربری سجام خود تعریف کرده‌اید واریز خواهد گردید.

نام بانک
نام شعبه
شماره حساب
شماره شبا
دی
یوسف آباد
0204701934000
810660000000204701934000