صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت آرمان آتی کوثر

آوای سودآوری

صندوق سرمایه گذاری آرمان آتی کوثر

صندوق سرمایه‌‎گذاری درآمد ثابت مناسب افرادی است که علاقمند به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه هستند ولی درصد ریسک‌پذیری بسیار پایینی دارند. صندوق سرمایه گذاری درآمد ثابت آرمان آتی کوثر، از نوع قابل معامله در بازار (ETF) بوده و فعالیت خود را از سال 1394 آغاز نموده است.

چرا صندوق در آمد ثابت ریسک ندارد؟

صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت مناسب افراد با ریسک‌پذیری پایین است، چرا که عمده دارایی‌های آن در سپرده‌های کم‌ریسک بانکی و اوراق با درآمد ثابت سرمایه‌گذاری می‌گردد و سرمایه فرد را به خطر نمی‌اندازد؛ از دیگر مزایای این دسته صندوق‌ها قابلیت نقد شوندگی بالاست؛ زیرا به‌راحتی می‌توانید واحدهای صندوق خود را در زمانی کوتاه به پول نقد تبدیل کنید. بنابراین برای افرادی که ترجیح بر سرمایه‌گذاری کم ریسک که پول خود را در بانک نگهداری می‌کنند یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاری با ریسک پایین و سود بالاتر به شمار می‌رود.

نحوه سرمایه گذاری در آرمان آتی کوثر

این صنـــدوق با نمــــاد (آکورد) در بازار فرابورس و از طریــــــق کارگـزاری‌های مختلف معامله شده و میــزان ســــود خــود را به صـــورت روزانه شناسایی می‌کنـد. لازم به‌ذکر است که سرمایه‌گذار در این صندوق سود خود را هنگام فروش سهامدریافت می‌نماید.

برای سرمایه‌گذاری در این صندوق کافیست وارد پنل کارگزاری خود شده و نماد “آکورد” را جست و جو نمایید و اقدام به خرید سهم کنید.

ترکیب دارایی صندوق

مرکز تماس و پشتیبانی